29 juni 2011.

Idag är jag ledig. I morse så vaknade jag klockan sju av mig själv. Hade ställt klockan på sovmorgon! (10.00). Klockan 11.15 så skulle jag vara nere hos Anna för att fixa håret. Det är en sån underbar känsla att bli av med utväxt! Det blev lika bra som det alltid blir hos henne. (Ni får se sen). Efter att jag hade varit där så cyklade jag ner till Ica för att hämta två paket som kommit. Det ena var från Jessica och det andra var från cdon.com. (Ni får se sen). Höhö. När jag kom hem så la jag mig ute på gräsmattan en stund tillsammans med Wilgot. Där låg vi och jäste i en timme ungefär innan vi gick upp igen för att äta lite lunch. (Och för att det kom världens största spindel och spatserade förbi filten som jag låg på). Den var verkligen inte liten....!



Vad är det i paketen?



Hos frissan så köpte jag vääääärldens bästa hårinpackning från Davines. Har använt den länge förrut men har inte haft den på ett tag igen. Den blir perfekt när vi åker utomlands nu! Har du inte provat så testa...!! Anna skickade även med ett ansiktsspray från samma märke! Tack ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med paket!

2011-06-29 @ 17:38:32
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0