23 juni 2011.

Idag mår jag ännu lite bättre! ♥ Idag är det verkligen skitdåligt väder ute. Det ösregnar. Willen och jag har en riktig slappardag här hemma i soffan. Det enda jag har gjort idag som är någolunda vettigt är att ringa min frisör Anna och boka färgtid till nästa vecka. Annars så har jag verkligen inte gjort någonting som är värt att nämna. Idag känns det faktiskt skönt att vara hemma! (Kanske beror på vädret). Idag gör det ingenting att vara sjuk. Måste försöka pallra mig ut med hårbollen bara på en liten kisspaus. Men det ska man väl orka med. Det blir inget midsommarfirande i stugan i morgon! :( Det är verkligen skittrist men det finns inte så mycket man kan göra. Har man varit/är så här dålig som jag har varit senaste veckan så är det bara idiotiskt att åka upp till en fuktig stuga över midsommar. Så vi får väl se vad vi hittar på? Om vi bara bonar in oss hemma eller åker en sväng någonstans under kvällen bara. Idag kom en kartong med posten! Yeeeey. Ni får se sen vad som är i......!




Kommentarer
Postat av: Naaaan

Hej jag är med och tävlar om en blixtdeffusor och jag skulle bli jätte glad om du hade lust att rösta på migg bidrag (nr 4)

Du röstar genom att kommentera nr 4 i inlägget under:

http://sysslingarnas.blogg.se/2011/june/finalisterna.html



Ursäkte om du inte gillar såna här kommentarer och tack på förhand om du röstar! :D

2011-06-23 @ 16:54:57
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: Runa

Fina bilder + riktigt söt hund :)

2011-06-23 @ 16:57:10
URL: http://runizen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0