21 juni 2011.

Fyfan vad jag är trött på det här nu! Är toksjuk fortfarande och läkaren tycker att jag ska ligga hemma i sängen till helgen. "Förhoppningsvis så är du bättre till helgen då". Yeeey! Positivt! Jag vill jobba! Jag vill åka till stugan på Fredag och jag vill må bra!! Har legat inne i 1 vecka idag och är så jäkla trött på att ligga här! Träna vill jag oxå göra! Sackar efter som bara den med träningen nu....! Det är väl bara att göra som dom säger!? Det blir antagligen ingen stuga för oss över midsommar. Kan inte tänka mig att åka när jag känner mig såhär. Så nu har vi inga planer inför midsommar heller! Får väl ligga hemma i sängen då oxå! Usch va jag känner mig sur nu! (märks det så tydligt?). Ska väl kolla på film nr 246533293521 nu och dricka lite citronvatten... tjolahopp!

Grattis Kathleen som fyller 26 år idag!! Så tråkigt att jag inte kunde komma i söndags och fira dig!! :(

Sitter med min mini laptop och tittar på massa gamla bilder....

Jag och tjejerna i sthlm för två år sen.


Wilgot i korgen för två vintrar sen.


Willens favvofilt som en gång var hel.


Åååh när jag fixade i ordning vår gamla klädkammare. (Som idag är överfylld).




Såhär såg det ut innan.


kort hår.




Kul att kolla på gamla bilder! Så tråkigt bara för att för två år sen så var jag helt inne i att skriva en text eller ibland en hel historia på bilderna. Sen sparade jag dom i samma fil som de var från början. Inte lika kul idag när man ska titta på dom eller lägga upp dom, så står det massor om vad man gjort just den dagen över hela bilden!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla du! krya på dig nu vännen! Kram

2011-06-21 @ 23:16:48
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad du passar i kort hår Ninnie!!!

2011-06-22 @ 10:55:45
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sara

Krya på dig! :)

2011-06-22 @ 19:55:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0