Byxtjuven.

Hej! Ska strax gå och lägga mig. Tänkte bara uppdatera lite här först. Det var som sagt en riktigt lång dag på jobbet idag! Var där redan klockan åtta. Åt frukost och ordnade med allt som skulle fixas innan öppning. Sen var det minst sagt en händelserik dag! Vi tog en tjuv på bar gärning! Det var en kund som kom springandes när jag stod i kassan och sa att det var en kvinna i provrummet bredvid som hade stulit ett par byxor! Jag for upp till min chef som sprang efter henne tillsammans med en annan jobbarkompis medan jag ringde på vakterna. Min chef hade fått tag på henne till slut och vakterna kunde ta henne. Sen hade vi besök av väktare och poliser. Byxorna kom tillbaka och alla var nöjda och glada. Förrutom byxtjuven! Som dessutom försökte ta ett par byxor på rean! Inte hennes favvodag kan tänkas! Sen fick jag träffa en ny arbetskamrat som skall börja hos oss i morgon. Verkar väldigt trevlig! Och precis innan jag skulle stänga så kom det in ett par som letade bröllopskläder till mannen! De ville ha en hel outfit i vitt linne. Det fixade jag och de blev jätte nöjda! Så otroligt roligt att få hjälpa ett par med sin bröllopsoutfit och veta att de går ifrån butiken nöjda och glada! :)

Nu ska jag sova! Är dödstrött! Hörs mer i morgon!

Btw så är det som sagt inte lika roligt att blogga när ni inte kommenterar!?


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0