5 juli 2011.

Hej på er! Här är vi uppe och studsar. Tog låååång tid att ta sig upp ur sängen idag. Var riktigt trött i morse! Men nu är jag redo. Har en jätte konstig frisyr och ett sår under näsan som ser ut som en snorkråka, men annars är det okej! :) Inte många dagar kvar tills vi åker nu! Wehooooo....! Håller på och lägger upp kläder på köksbordet för att få en överblick över vad vi ska ha med oss. Sen kan man gå och ta bort eller lägga till.... ah ni fattar... vart efter! Såhär såg det ut för ett par dagar sen då jag sprang runt som en annan hemmafru i mitt hårband...!



Saker har kommit och gått på köksbordet sen dess...! :)


Kommentarer
Postat av: LouiseLouise

å va mysigt med en tvättdag! :D älskar nytvättat!!



2011-07-05 @ 10:02:40
URL: http://hittaingetnamn.blogg.se/
Postat av: Emma

Linnet satt jättebra! :) Mycket nöjd är jag!



kram!

2011-07-05 @ 13:57:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0