20 april 2011.

Hej på er!

Idag vaknade jag tidigt och var jätte hungrig. Jag som aldrig brukar vara hungrig på morgnarna. Gick upp och gjorde en jätte god frukost som jag sen åt i lugn och ro framför tv:n. ♥




Mina ögon var super svullna i morse. Nu börjas det! Den eländiga pollen allergin! Men efter en lång dusch och lite smink så kände man sig som en människa igen. Det var så himla skönt att vakna tidigt idag. Älskar att ha god tid på mig på morgonen innan jag ska iväg och jobba. Endå så hade jag klädkaos i morse. Det här med att jobba i klädbutik tär på klädfantasin lite känner jag. Shoppade därför en ny kofta idag på jobbet innan jag åkte hem! :)



Det gick bra på jobbet idag. Gjorde om en del i butiken då vi fått in så otroligt mycket nytt! Det bara ramlar in vårnyheter. Och självklart så var jag bara tvungen att hänga undan en klänning åt mig själv! De som säger att det bara finns "tant" kläder på Esprit kan ju slänga sig i väggen. Kommer in otroligt mycket snyggt nu!

Denna ska jag nog köpa på fredag.
Just nu sitter det en lapp på den: Ninnie Pinnies


Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0