Camera for sale!

Efter många veckors funderande så har jag nu bestämt mig. Jag kommer att skiljas ifrån min underbara Kamera! Det är en Sony A200 och den är verkligen perfekt på alla sätt och vis. Jag säljer den nu för att jag inte har råd att ha kvar den samtidigt som jag försöker skramla ihop till en till som jag spanat på ett tag nu och som skulle hjälpa mig enormt i mina framtidsplaner. Är du intresserad av att köpa min älskade Sony? 3500 kr vill jag ha för denna fining! (Köpte den för 5000) Den är i väldigt gott skick och rekomenderar den starkt för människor med fotointresse! (Det som är bra med Sony oxå är att det finns otroligt billiga objektiv att köpa till!)




Är du intresserad av att köpa den?
Maila mig: [email protected]
Bor du inte i Västerås?
Frakt kan diskuteras.


* CCD bildsensor på 10,2 megapixel
* En maxkänslighet på ISO 3200, vilket gör det betydligt enklare att ta till exempel sport- och actionbilder eller bra interiör- och porträttbilder när ljusförhållandena är sämre.
* Ett kraftfullt InfoLithium laddningsbart batteri (NP-FM500H) medger upp till 750 bilder innan det behöver laddas.

Kommentarer
Postat av: anna

Jaa, riktigt spännande :D

2010-10-25 @ 12:25:31
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: emmys bloggkalas TÄVLING atm

man tryckte ändra redigerare i ett hörn nere till höger :D

vaaa?! har inte sett måste testa!

Postat av: lovisa

sv: men tack desamma !:)

2010-10-25 @ 14:27:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jättefina bilder :)

2010-10-25 @ 16:07:07
URL: http://erunway.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0