Bloggare för varenda unge.

(Starka bilder i inlägget)

Idag har jag startat ett samarbete med UNICEF. Jag är numera "bloggare för varenda unge"! Något som jag är väldigt stolt över! Jag kommer att vara en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. För att ALLA barn HAR rätt till överlevnad och utveckling. Vi kan alla hjälpas åt på något sätt för att förbättre omständigheterna för barn runt om i världen. Vi har makt att göra en förändring. Här i bloggen kommer ni att då och då få läsa om och diskutera viktiga barnrättsfrågor, katastrofer och vara med i tävlingar med fina priser. Så håll ögonen öppna!





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gör dem jätteplatta och steker dem! Gör jag "lökbiffar" (annat recept) så gör jag dem i ugnen!



kram!

2010-11-04 @ 21:29:53
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: simone

väldigt vackra, dock hema foton. Väldigt fint av dig :)

2010-11-10 @ 15:13:43
URL: http://fattybom.se
Postat av: Johanna på UNICEF

Vilken fin post, med fina bilder. Vi är så glada över att ha dig som bloggare för varenda unge.





bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0