Spencer Pratt är ju sjuk?!

Var iväg och tränade där vid två en timme. Så himla skönt! Tog en dusch när jag kom hem, sen har jag legat och kikat på gamla avsnitt av The Hills. Och jag kan ju säga en sak. Jag har sett avsnitten förrut men att se dom igen och veta om hur det har gått för Heidi och Spencer nu med facit i hand. SNACKA OM att Spencer ändrar Heidi nå helt fruktansvärt?! Det blir så jäkla tydligt när man ser gamla avsnitt. Har ni tid någon gång och gillar The Hills så bara måste ni sätta er och kika på avsnitten igen och tänka på hur Spencer gör för att manipulera Heidi till den hon är idag.



Och när man ser de nya avsnitten så ser man ju hur deras sjuka relation till varandra har påverkat dom. Hon har ju blivit helt knäpp och opererat sönder sig. Och han har blivit psykiskt sjuk. Spencer sitter och säger elaka saker till Holly (Heidis syster) och medan han gör det och ser ut lite som frankenstein som fått en elchock så sitter Heidi och säger: -Take a breath honey. Alltså dom är ju sjuka? Jag blir seriöst skraj när jag ser honom!


Kommentarer
Postat av: Katta

Ja alltså han ser verkligen ut som ett psyko!!!! Vad ser hon hos han? Ja menar han är ju inte speciellt rar!

2010-05-14 @ 10:53:23
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

har inte kollat på det så har ingen aning :)

2010-05-16 @ 11:03:28
URL: http://annaflickan.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0