Modellsommar.

Idag är jag hemma sista dagen ifrån maginfluensan. Tydligen så är det åter igen något som går som jag åkte på.Det smittar även 48 timmar EFTER man har blivit frisk enligt doktorn. Så det är väl lika bra att man är hemma en dag till då! På måndag nästa vecka ska jag börja träna igen. Försiktigt dock. Hade mycket hellre legat ute på någon härlig strand idag och solat lite än att hålla mig inne. Men thats the way it is. Det har varit några riktigt tuffa dagar. Både psykiskt och fysiskt.

Har föresten börjat på en bok de här lata dagarna i sängen. Hade väl i princip sett alla filmer som går att se då jag jämt är sjuk nu för tiden så tänkte att jag skulle läsa lite. Köpte en bok förra sommaren som jag aldrig läste. "Modellsommar" med Paulina Porizkova. Den handlar om hennes liv. Och något som jag inte hade någon aning om är att hon faktiskt är svensk? Hon är alltså född i sverige. Trodde att hon var född i USA. Då blev den ju genast bättre. Har inte kommit så långt än då jag började på den igår men hittills verkar den väldigt bra! Den handlar om hennes liv innan hennes modellkarriär och hur det hela började. Hon var väldigt utfryst och mobbad i skolan. Hon blir utvald av en modellagentur och får jobba en sommar i Paris.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0