Tillbax.

Jahapp, då har jag haft min längsta bloggpaus ever. (Och den var inte ens lång!). Man blir ju allvarligt lite skadad av att blogga. Denna helg bestämde jag mig dock för att inte skriva alls och inte heller ta en massa bilder. det blev några i allafall.

Alex i torsdags på vår promenad.


I fredags så var jag hos mamma som fyllde år och Maria kom förbi en sväng och solade på deras terass. Underbart väder, lite tonfisk sallad och kaffe i solen. Sen åkte jag hem och var hemma hela kvällen. Riktigt skönt.

I Lördags hade Maria och jag en riktig Ninnie och Maria kväll. Vi träffades nere på stan, gick och handlade grillprylar och godis och sen satt vi på hennes balkong hela eftermiddan/kvällen, grillade och pratade. Underbart.



blandad kompott.

Senare på kvällen så kom Maria på att dom hade en Baylies flaska och att det skulle vara gott med en liten en. Vi kämpade med denna flaska i säkert en kvart innan vi fick upp den. Den satt som berget. Men vi segrade.



I söndags så var vi hos Kakas mamma och firade. Hon fyllde år och bjöd på tårta.

Idag så sov jag jätte länge och bestämde mig sen för att ta en lång promme med Wille pille till Kakas jobb. Det gjorde vi oxå. Riktigt skönt. Nu är det film som står på schemat. Vet inte vilken dock.

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0