PUDEL?

Vilket jäkla väder det är ute. Så otroligt  fint!! SSSSOL! Idag ska jag ta mig ut i världen för första gången sen jag blev sjuk. "Tre veckors viruset" som det så fint verkar kallas. Det är inte över än. Matt, hostig och får febertoppar. Men idag ska jag tillbaka till jobbet i allafall! Ska bli ganska så skönt. Ska ta en promenad till Alex dagis runt fyra. Willen och jag har oxå varit ute och gått en sväng. Träffade en snäll men otroligt pratglad tant som gärna ville dela med sig av sina livs historier samt diskutera Willens utseende. Hon var fast besluten vid att han hade lite pudel i sig. Vilket han absolut INTE har!






Hoppas ni har en härlig dag idag!

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0