Nya golv en solig torsdag.

Nu har golvgubben nästan precis gått ut igenom dörren. Så underbart skönt med nytt golv i kök och hall och nu även i sovrummet. Han kommer tillbaka nästa vecka och lägger i min klädkammare oxå! Willen har redan hittat sin filt på golvet i sovrummet...


Vi hade ju helst velat ha trägolv, men bor man i hyresrätt så får man skylla sig själv. Fick välja mellan brun korkmatta och denna svarta. Var inte ett så svårt val faktiskt!

Annars så har jag suttit och gått igenom schema och ringt några samtal idag. Fasen va det blåser ute! Hade tänkt sola lite idag oxå men tycker det är kallt!! Det är 19 grader och sol men fortfarande kallt. Ringde syrran och kollade om hon ville ses hos mamma o pappa och sola på terassen. Men vi ångrade oss.

Hoppas ni har en bra dag!

Later.

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår ni valde det granitsvarta golvet, riktigt snyggt!

Jag skulle gärna vilja ha ett svartlaserat trägolv i köket men jag bor också i hyresrätt så jag får nöja mig med en vit plastmatta =/

2010-06-10 @ 19:44:23
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: Rozaleen

Åhh vad fint det ser ut! :-)



DU är en snygging, Ninnie! Puss.

2010-06-14 @ 18:47:39
URL: http://totalflopp.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0