20100615.

Hallådär. Har precis kommit hem ifrån jobbet. Blev ganska sent idag. Alex var precis hur pigg som helst. Pigg och glad! Benen gick som trumpinnar när jag skulle natta honom. Han ville INTE sova minsann. Han hade sovit två timmar på dagis och hade nästan precis vaknat när vi hämtade honom. Och det märktes tydligt. Lillen...



Kanske världens finaste unge?!

V
i var ute och gick i nästan två timmar idag när vi kom hem ifrån dagis. Så otroligt skönt! Förrutom att mitt mega skavsår inte ger sig nångång. Man kommer väl snart att se hälen. Eller nåt.

Är skit trött så tänkte bara slänga i mig nåt att äta och sen ska jag sova.

God natt på er! Vi hörs i morrn.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0