- Du kommer bli en vindruva.

En kommentar som Maria fällde någon gång under tonåren som har suttit sig fast i mitt minne. Varje gång jag ser vindruvor så hör jag henne. I exakt den ton hon hade när hon sa det oxå. - Du kommer bli en vindruva.

Sitter inne för tillfället och dricker jordgubbsjouice och äter just vindruvor.



Kaka är rå allergisk och ser ut som sju svåra år stackarn. Tur att han har sin TV och har semester dessutom. Nyser konstant och kan knappt prata för att han är så tjock i hals och näsa. Jäkla gräspollen.

Jag däremot mår fin fint. Har städat lite, diskat lite och varit ute en sväng med Willen. Var och jobbade i morse, tiiidigt innan Alex skulle till dagis. De två nya tjejerna var med oxå och kollade hur jag gjorde. Förhoppningsvis så kan dom börja jobba snart. Det är såååå varmt ute. Man orkar knappt vara ute. Men nu ska vi inte klaga. Tyspiskt svensson och klaga när det är varmt och klaga när det är kallt.

Från Willens och min lilla promme.


Hoppas alla har en bra dag!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0