Jag fick kyssa tomten ja.

Ringde till frissan idag i panik då jag insåg att min utväxt blivit lite för mycket att hantera. Tack o lov så hade Anna fått ett återbud på eftermiddagen så jag tog den tiden direkt. Skulle ha jobbat på eftermiddagen men bytte tid med en arbetskamrat. Jätte skönt att det gick att göra så idag. Kul oxå att bli lite ny och fräsh inför nyår!



Har precis varit ute en sväng med Willen. Träffade på Sanna och Rocco. Sanna som ska flytta till stockholm och är tvungen att sälja Rocco. Så tråkigt! Någon som är intresserad av en liten svart lurvetuss?!

Var det någon mer än jag btw som fick kyssa tomten i år?



Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack söta du!! :)

2010-12-29 @ 18:38:01
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0