Christmas party 2010!; "All Good things"

Herrejisses vilken fest det blev i lördags. Över all förväntan. Vårat lilla julbord blev superduper gott, leken som jag hittat på inför julklappsbytet blev väldigt uppskattad och sång och dans i vardagsrummet. Tänk att man har såna underbara vänner. Julklappsbytet-leken, Gissa låten,  gick till så att jag hade samlat några låtar som jag vet att de flesta kommer ihåg ifrån skoltiden. Gamla 90-tals disco låtar helt enkelt. En och en fick sitta på en stol med hörlurar och nynna låten inför de andra. Kunde de andra gissa vilken låt det var och vem som gjorde låten så fick den som nynnade gå och hämta ett paket i köket. Jätte roligt att folk uppskattade leken så mycket! Det var riktigt roligt! Cupcakesen blev oxå succé. Senare så åkte vi taxi ner på stan och sen blev det BMB. Katta som varit gravid och inte varit med på ett tag gjorde debut och det var så sjukt roligt att ha med henne igen! Tack för återigen en underbar julfest!





Idag är jag ledig och bara slappat hela dagen. Kollat på en film, "All Good Things". Riktigt bra! Jag älskar Kirsten Dunst. Trodde att det var en romantisk film. Och det var det! MEN sen blev den riktigt obehaglig. En helt oväntad vändning mitt i filmen som jag inte alls var beredd på. Men den var sjukt bra endå!





Ikväll så ska jag på personalmiddag hemms hos Alex familj. Ska bli supermysigt! Vi struntar i julbord i år och jag tror att familjen hade beställt hem Italiensk buffé. Yummie!! Alex fyller 4 år i morgon! Men han får sin födelsedagspresent på julafton i stället. En 2-in-one present! :) Tänk att lillen blir så stor! Tiden går så fort!



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0