Nu är vi faktiskt på väg hem. Sitter i bil...

dsc02021 (MMS)

Nu är vi faktiskt på väg hem. Sitter i bilen! Ska bli helt underbart att träffa wilgot igen som varit både hos mina föräldrar och hos kakas. Vi har haft så sjukt roligt här och är verkligen nöjd med vår lilla semester. Det är helt klart blandade känslor över att åka hem idag. Alla längtar vi lite hem, men man vill samtidigt vara kvar. Vi tog fel på datum för stugan i Ramsvik så därför så blev resan lite förskjuten. Därför är det hemfärd idag. Vi hörs när jag är hemma igen. Nu blir det bilfärd i 5 timmar ungefär. Later!


Kommentarer
Postat av: RONJA [personal photoblog]

Fina bilder! Titta gärna in hos mig och kommentera mina bilder. :) Intresserad av ett länkbyte? :) Eller följa varann på Bloglovin'? :)



kram,

Ronja

2010-08-05 @ 18:17:48
URL: http://royalglamour.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0