Back to reality.

Då var det vardag igen och påsken är över. Rätt så skönt faktiskt. Maria och jag har precis tagit en lååång och avkopplande promenad längs vattnet och precis ätit lite "brunch". Willen leker med Maria nu och vi slappar med en varsin kaffe framför Tv:n. Är ledig idag! Så min vardag har inte riktigt kommit igång ännu känner jag. Men i morrn ska jag tillbaka till jobbet igen. Var iväg ner till gymmet oxå och skulle skriva på det sista för mitt gymkort men då var inte R där som hjälper mig. Så han skulle ringa mig sen så kan jag sätta igång med min träning på en gång. ska bli riktigt härligt!

Hittar som vanligt massor av gamla bilder när jag är hos Maria. Här är en på oss för några år sen...




Kommentarer
Postat av: Sandra

Var med och tävla om The Hills säsong 1 på dvd :)



http://sandrasvarld.webblogg.se/2010/april/tavling-om-the-hills-sasong-1.html#comment



:)

2010-04-06 @ 14:54:38
URL: http://sandrasvarld.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0