Min Lördagskväll i bilder.

Kvällen igår var verkligen fartfylld. Först skulle vi pyssla hemma hos Kakas mamma men de blev sjuka, så det blev inget. Vi åkte iväg runt fem och firade Venuz som fyllde år. Vi fick jätte god mat och tårta där. Willen fick leka av sig ordentligt med lilla Isabell och grabbarna som körde runt med honom i en vagn bland annat. Sen åkte vi vidare och kikade på Kakas bror som spelade bandymatch. Sen hem till Kakas pappa där vi drack något glas vin och grabbarna bubblade. Sen hem och byta skor och iväg till Maria och Viktor som hade lite folk hemma. Där var det drag kan jag lova. Virre stod med gitarren i högsta hugg och saken blir ju inte sämre av låtvalen. Resten av grabbarna försöker haka på lite i sången och det blir ett jäkla liv. Underbart! Maria kom hem ifrån jobbet och precis när hon kliver in igenom dörren så skriker Viktor: - Jaha grabbar, festen är slut. Haha. Maria byter om och sen öppnar vi en flaska vin. Får inte en lugn stund då grabbarna vill sitta och prata av sig lite med oss. Någon som hade gjort slut med sin tjej, någon som kände sig lite lycklig osv. Till slut drar dom iväg och Maria och jag får äntligen en stund för oss själva där vi kan prata lite. Sen går vi ner på stan. Ett trasigt paraply och ösregn ute. Vi går förbi några ställen men kan inte bestämma oss vilket vi ska välja. (Tro mig, det finns inte så många ställen i Västerås, detta är endast för att det är jag och Maria). Till slut väljer vi och vakten säger: - Nämen tjejer, jag som har väntat hela kvällen på er och så kommer ni nu?? Vi stänger ju om en kvart. *suck. Jaha då får vi gå tillbaka och välja ett annat ställe. Vi väljer Å. Sen kommer resten av ligan som har varit på Seventribe´s spelning. Hutte kör några trolleritricks och vi dricker vin, umgås och skrattar. Sen tar jag, Ann och Hutte taxi hem. Här hemma sen så väntar jag in Kaka och sen äter vi pasta med ostsås... och sen somnar vi. Vad skulle man göra utan sina underbara vänner? Här kommer några bilder....

Först får ni en bild på min nya frisyr.... vad tycks?


Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0