Vi blåser bort här.

Var ute nyligen och gick. Vi höll på att blåsa bort! Det är så fruktansvärt kallt i luften och det är storm! Lilla Willen höll på att bokstavligt blåsa bort och jag med. Jag hör ju inte till de starka och stadigaste i den här stan. Sitter och försöker få ordning på skolan just nu. Har en hel del att göra och har inte tid för så mycket annat just nu eftersom detta är slutspurten innan slutprov.


Kristin! Jag kan inte svara eller ringa dig från min telefon. Men jag ska inte med på kryssningen. Det är nå knas med telefonen! Kan kanske höra av mig från Kakas telefon ikväll.


Förövrigt så är jag kär i min nya kamera och försöker lära mig alla knappar och olika instruktionsböcker som man fick med. Den är grym enligt mig och det är hur kul som helst!




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0