Kämpa på Patrick!.

Nu har jag kommit hem och hunnit få i mig lite mat efter träningen. Vi hämtade Spicy hot, mumma! När vi sitter där och väntar på maten så tar mamma fram tidningen. En stor bild på Patrick Swayze utan hår. Herregud! Vart har jag varit? Hade ingen aning om att han hade cancer? Blev så himla ledsen. Han som är så otroligt fin och bra skådis. Kommer ihåg när jag såg Dirty Dancing första gången! Jag var kär! Sen såg jag den nog sisådär 587965 ggr till. Och jag var fortfarande kär! Det är alltid de bästa som drabbas. Han är endå bara 56 år! Och bukspottskörtelcancer är det nog svårt att övervinna har jag hört! Fan oxå!

 


Hoppas han klarar sig!!!! Även om det är väldigt liten risk att han gör det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajamänsan:D:D

2009-03-12 @ 20:50:48
URL: http://dld.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0