Goddagens.

Som vanligt så gick jag och la mig alldeles för sent och vaknade alldeles för sent. Bra jobbat Ninnie. Eller inte! Jag måste ta tag i mina tider idag. Ska försöka gå och lägga mig tidigt och gåå upp tidigt i morgon. Jag är ju en rätt så trött tjej så jag kan säkert somna tidigare ikväll även fast jag sov väldigt länge idag.

Nu ska Willen få en riktigt lång promenad som förlåt för att han inte fick komma ut tillräckligt tidigt i morse. Det förtjänar han och det är bra för mig oxå. Hoppas bara att det inte ligger nån stackars uteliggare i trappen där nere! Usch.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: SVAR:

Haha, jaa eller hur. Helt sjukt med en rosa delfin. Snacka om att han kommer få de tufft bland sina kompisar:/

Nee men tänk om man skulle fiska, o få en rosa delfin. Och så har man ingen kamera. INGEN skulle tro på en, någonsin!

2009-03-04 @ 14:10:53
URL: http://charilaos.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0