Kvällsbestyr.


Å så är man äntligen färdig för sängen. Var ute och gick en sväng med Olivia tidigare ikväll. Har verkligen saknat henne! Måste ses lite längre nångång nu i veckan. Hur gullig är inte hon då som hade en försenad födelsedagspresent till mig i handen när hon kom. Titta så fint!




Ett par råcoola fjäderörhängen och ett lipgloss från makeup store.
Tack min fina vän!


Annars är jag som ett vuxet barn. Har suttit och spelat The Sims 3 nu ikväll en stund. Det är ju så jäkla roligt. Ett väldigt bra tidsfördriv. Det värsta är väl att man glömmer bort tiden ibland.

I morgonbitti hoppas jag på en promme i spåret med Maria för att senare ta tag i skolan igen. Nu är det ju som sagt inte alls mycket kvar tills det är över.




Later.



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0