Snö och solsken i mängder.

Ååååh va härligt det var ute idag! Har precis tagit en riktigt lång promenad med Willen. Det är så härligt ute så det lixåm pirrar i kroppen när man andas in luften. Älskar solen. Dock är jag fortfarande super förskyld och det blev minsann ingen rask promenad. Mer en "filosoferar promenad". Nös ungefär 453678 gånger och kom på på halvavägen att jag glömt snorpapper! Waaah.

Var och gick i mina gamla kvarter, där jag föddes och växte upp tills vi flyttade därifrån när jag var runt 6 år. Men liiiite minns man ju! Och kände igen alla gamla hus!

Wilgot som brukar skälla hej vilt på alla hundar (eller allt som rör sig) nu för tiden hälsade snällt på tre gigantiska hundar. Det gick hur bra som helst! Dock var alla över 12 år och ingen ville leka med honom lika mycket som Wilgot ville. Dem tyckte nog bara att han var super dryg som försökte få igång stämningen lite.

Fick meddelande från Maria igår. Det var som om hon kunde läsa mina tankar! Hade precis sagt till Kaka att jag så gärna ville htta på nåt med tjejerna nästa helg eftersom den här helgen har varit en riktig "dö helg". Har inte gjort någonting förrutom att slappat och ätit onyttigt samt snytit mig och myst med Willen. Maria tyckte det skulle sitta fint med en Let´s dance kväll på fredag med vin och tjejsnack! Precis vad jag behöver och jag skrev tillbaka; "Jag är redan där!".

Nu ska jag kolla in nya tvättstugan. Det är fan på tiden!

Later


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0