Segsöndag.

Hallådär.
Idag har det varit lugnt, en vanlig söndag. Mamma kom över på förmiddagen och vi tog en promenad, träffade konstigaste tanten som tittade ut åt sidorna och sa "Ja ja ja jag som trodde att...." och ställde sig i en konstig position så fort hon skulle säga någonting. Wilgot blev jätte rädd för henne. Han hoppsade runt henne och skällde medans jag och mamma försökte gå vidare och prata med henne samtidigt.
Sen gjorde jag lite lax och potatis och la mig i soffan, sen har jag legat där idag. Min fot är såklart värre idag eftersom jag var iväg igår, så idag är den lindad och dunkar. Måste vara försiktig med den nu så att den blir bra någon jäkla gång!
Igår va väl sådär! Det var jätte kul att träffa tjejerna dock! Som alltid!

Nu ska jag jäsa vidare på soffan!
Kolla gärna in min vän Kattas blogg: http://www.prinsessankatta.blogspot.com

Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0