20091210.

Halloj. Har precis varit ute på en promenad med Wilgot. Bort till brevlådan. Några lyckliga kanske får post i morrn? Vem vet?! Om brevbäraren håller tiden då det stod senast 18.00 på brevlådan. Annars kommer det väl post efter helgen. Ni kommer få se här på bloggen senare vad jag postat. När jag vet att alla som ska ha sitt har fått sitt. Det är lite kallare ute idag. Rev rejält i kinderna när vi  traskade på. Men endå 1+ grad ute. Idag har jag haft rejält tråkigt. Har varit ledig. Ibland är det tråkigt att vara ledig. Jag har fått förhöjd tjänst oxå på jobbet, känns jätte bra! Så kommer jobba mer nu än förr efter årskiftet. Ska äta lite kvällis.

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0