Kvällsbestyr.



Kunde inte låta bli att åka ut till spåret idag i allafall, trots min jätte jobbiga allergi! Nu har jag i allafall köpt nässpray som funkar. Så skönt!

Har precis ätit lite kvällsmat och ska strax ner i tvättstugan och hämta lite handdukar. Ska ta ett bad och sen sova. I morrn ska jag tidigt till skolan. Men innan jag sover ska jag ju naturligtvis se senaste avsnittet av The Hills. Självfallet! Till kvällsmat blev det fattiga riddare och en Aktivia yougurt. Och till efterrätt en Kexchoklad! Intressant va??





Willen ligger belåten i soffan och åmar sig med sin favorit leksak.





Kommentarer
Postat av: Cornelia

åh, dina bilder fick mig hungrig.. :/

2009-04-21 @ 22:30:08
URL: http://cornelialinne.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Ja visst är armbandet sött? Jag försöker hitta alla möjliga sätt att bidra till Bröstcancerfonden - och de här sättet är ju väldigt bra :)

2009-04-21 @ 22:54:04
URL: http://perfektion.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0