Golfskor i stl 36-37 tack.

Det är prrrecis vad jag skulle behöva för att kunna gå en rask promenad med Wilgot. Det är snnooorhalt ute och man går som en gammal pensionär och kan inte alls njuta av en skön promenad. Ett par golfskor med taggar under skulle passa perfa för att kunna röra sig ute i överhuvudtaget ute.

Förövrigt så är jag sur för att jag inte har ett par Uggs och för att mina kläder från Asos fortfarande inte kommit.
Vafan är de här? Mer än nio dagar sen jag beställde nu, det brukar ta tre tills allt kommer!
Slut på reklam för Asos kan jag säga! I allafall tills grejerna kommer :)

Längtar till på Lördag då vi ska fira jul hos Kakas mamma lite för tidigt! :)
Det är bra att han har många syskon och så, massa mysigt julfirande, jag som älskar julen!


Take me back now!!!!

Min underbara strandpromenad i Thailand förra julen.




Kommentarer
Postat av: Daniel

Nämen, så du vill bjuda mig på n Thailandsresa, va trevligt av dig!



(du kan få ett lippppgloss av mig)

2008-12-19 @ 12:19:40
URL: http://www.dengstrom.com/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0