Fredagkväll.

Har precis kikat på en otroligt bra film! Eller om man skall kalla det en serie? Den var i två delar i allafall och tre timmar lång! En svensk kriminal thriller som heter "Den som viskar". Väldigt bra och spännande! Har bara varit hemma ikväll. Det var faktiskt skönt! Trodde jag inte eftersom jag var så otroligt taggad på att hitta på något tidigare. Har kollat på filmen och ätit chips och dipp. Mumma!

I morgon så ska vi vara hos Kakas mamma runt fyra, där ska vi fira jul med dom eftersom dom åker iväg på julafton. Så det blir ett lite extra julfirande. Mysigt som tusan. Alla paketen ligger startklara uppe på TV:n :)
(Ja jag vet man inte ska ha saker på tv:n).

Senare i morgon ska vi eventuellt träffa Maria och Viktor, ha lite myskväll med gitarr spelande, god mat och vin.
Alltid lika kul å träffa dom! Maria och jag har kännt varandra sen vi var ungefär 5 år. Alltid hängt ihop som humle och dumle, hon är min absolut bästa vän!

Nu ska jag ta en dusch och sedan gå oc lägga mig.



Kan man säga nej till dom här ögonen? Jag och Wilgot blev osams idag och han fick inte komma upp och leka i sängen. Sen stod han såhär och tittade på mig bakom tvättkorgen. Det är lite svårt att vara arg på honom faktiskt!

Godnatt.

(Sorry för dålig uppdatering på bloggen idag!)

Kommentarer
Postat av: Julia

dipp och chips! mm din lilla gottegris:D

Paketen på tven? SKA MAN INTE LÄGGA DOM UNDER GRANEN? haha

2008-12-20 @ 01:49:42
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 01:55:46
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Daniel

du har ju redan n björn ser jag väl..



åh och apropå filmer å sånt.. se burn after reading, du kommer gilla den!

2008-12-20 @ 12:15:33
URL: http://www.dengstrom.com/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0