Good morning too you, and you, and you!

Jahapp, här sitter jag på jobbet med en kopp kaffe och väntar på att dagen ska sätta igång någon gång. Snart kommer min arbetskamrat Leila intrippandes och det har jag sett fram emot i en timme nu! Åkte nämligen ner på stan tidigare för att stanna på Ica innan och köpa frallor. Men när jag cyklade ner så insåg jag att jag antagligen var den enda överlevande från denna natt. Mörkt, kallt, tyst, inte en människa och stängt överallt! T.o.m på Ica! Parkerade cykeln bredvid en spya så förstod att det måste finnas i allafall en till överlevande. Köpte en fralla från igår på fiket intill jobbet som alltid har öppet i stället. Städade klart butiken för en halvtimme sen och nu sitter jag mest och är alldeles överväldigad av det fina vädret. Det är seriöst fortfarande mörkt och klockan är snart tio..! Hoppas ni får en bra dag idag för det ska jag ha:)!


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi tack, va gullig du är! :) de kilo jag gick upp försvann nästan direkt..! vettesjutton hur de gick till!

2011-11-05 @ 12:26:30
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0