2 November 2011.

Åkte ner och jobbade några timmar idag trots det som hände igår. Kroppen känns fortfarande skum på höger sida och armen gör fortfarande ont men känner mig relativt lugn nu när jag vet vad jag behöver göra. Ta det lite lugnare med allt under en period. Tråkigt, men ibland måste man väl lyssna på kroppen oxå. Speciellt i det här fallet när jag inte bara har mig själv att tänka på längre. När jag kom hem så var Dirty Dancing på tv!!! Antagligen världens bästa film ♥



Hämtade mina nya gardiner som hade kommit på posten oxå efter jobbet idag. De var lite för långa! Hellre de än att de är för korta dock. Vi har så sjukt höga fönster..! Fick även hem ett "väggord" som jag beställt idag. Älskar att pyssla här hemma så nu ska det bli roligt att få upp allt. Kanske får ni se sen?!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Det där måste vara VÄRKDENS sämsta översättning på "no one puts Baby in the corner"! Haha!



Grattis till chefsred. :)

2011-11-03 @ 00:36:04
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0