Kärlekens tunga.

Vilken mysig helg jag och Kaka hade i Norrköping. När vi kom till hotellet så lämnade vi bara väskorna för att sedan gå ner på stan och äta lite lunch. Efter lunchen gick vi till systemet och köpte ett par öl och en flaska rosé. Kaka fick ju biljetterna i julklapp av mig så det var lixåm hans helg! Så efter lunchen så gick vi tillbaka till hotellet för att basta. Något som jag inte tycker är speciellt trevligt. Men det var lugnt så länge man hade en kall öl och fick sitta längst ner :) Allt blir ju trevligt i trevligt sällskap! ♥ Sen gick vi upp på rummet för att göra oss i ordning.

Jag började såklart med att sätta mig på mina solglasögon.



Kaka laddade inför Eldkvarn.







Trots att jag inte är något jätte stort fan av Eldkvarn så blev jag positivt överraskad. Plura är ju så cool och det var jätte mycket folk i alla möjliga åldrar där. "Kärlekens tunga" är nog den enda låten som jag kunde! :)



Efter konserten så tog vi en öl innan vi gick tillbaka till hotellet. Där beställde vi upp en köttfärspaj som vi delade på i sängen framför en bra film. Myyyys!



Sen var det upp och moffa hotellfrukost innan vi åkte hem igen.



Tack mitt ♥ för en mysig helg tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh trist med glajjorna!

2011-05-03 @ 14:53:22
URL: http://emmasays.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0