Nässelutslag av pollenallergi.

Jajjamen, det kan man få minsann! Och det har Ninnie fått. Såklart. Just nu så har jag kliande utslag kring båda ögonen, ner på kinden och på hakan. Tack och lov för smink säger jag bara! Att dom kliar kan jag leva med! Men om dom skulle synas mer än dom gör MED smink skulle vara mer jobbigt. Ytligt? Jajje!

Därför får ni en sån här hemlig bild idag.


Har precis suttit mig ner idag. Denna dag och gått i ett. Samtidigt så har den gått väldigt fort. Hade väldigt mycket folk i butiken idag till och från. Eftermiddagen var ganska lugn. Var hem till mamma och åt lunch på dagen. Efter jobbet så tog jag en snabbis på stan innan jag cyklade hem. När jag kom hem så kom det över en tjej som är intresserad av sofforna som vi ska sälja. Hon skulle höra av sig när hon varit hemma och mätt ordentligt. Nu ska jag ägna ett par timmar till att få ordning på layouterna till sidorna i Modeflickan.

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0