Måndag dårå.

I morse så vaknade jag TOK allergisk. Willen måste ha haft en hel björk i pälsen! Han låg som vanligt i mitt ansikte och mös i morse. Själv kunde jag knappt andas. Till slut kom jag upp ur sängen och tog lite pollennässpray och medicin så då blev det bättre! Åt frukost och åkte sen ner och mötte Maria på gymmet. Vi gjorde det lätt för oss idag och gick endast på bandet i en timme och körde lite mage! Efter att vi tränat så åkte Maria hem till sig och jag skulle hem till mig. Träffade Kristin på vägen och stod och pratade en stund. "Varför blir jag inte förvånad?!" Kom hem tillslut och tog en dusch sen kom Maria över. Lagade i ordning lite grönsakssoppa med ostsmörgås och till efterrätt blev det jordgubbar och mjölk. Yummmie in my tummiee! Just nu så håller jag på att tvätta. Har inte tvättat på två veckor så det är en del!

Willen undrar vart sängkläderna har tagit vägen?


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0