Inga kläder.

Veronica Maggio - Inga kläder


Peeeuh! Idag var det tungt på gymmet. Har verkligen frossat den här helgen och kände det i kroppen direkt. Det har varit allt från sprit, vin, chips och skräpmat. Blääääh! Men ibland är det bra med en sån helg oxå! Mötte upp Maria idag. Det är alltid roligare att träna två på konditionen. Tiden rinner iväg när man har mycket att prata om! Annars så måste jag sysselsätta mig med andra saker. Som musik eller nån serie på iphonen. Blir så uttråkad lätt när man tränar själv. Inte när det gäller maskinerna men konditionsträning är ju det tråkigaste som finns ibland.



Skönt i allafall att ha ett ordentligt pass klart! Det blir nog ett likadant i morgon. Åt världens godaste lunch när jag kom hem! Vi har typ ingenting i kyl eller frys då vi inte har storhandlat ännu. Men detta fick jag ihop! :)



Ha en härlig dag!
Senare kommer det lite bilder från festen i helgen.

Later.


Kommentarer
Postat av: matilda

Oj så gott det där såg ut:)

2011-05-30 @ 15:17:58
URL: http://matildasodergren.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0