Idag har det varit sjukt varmt! Sommaren ä...

img_9984 (MMS)

Idag har det varit sjukt varmt! Sommaren är här!:) Vaknade sju i morse men gick och la mig igen sen då jag var ledig. Somnade om och sov sen till tolv!!!! Oj oj oj! Så länge var det längesen jag sov! Blev väckt av syster som låg på takterassen hemma hos mamma o pappa tillsammans med Rickard! Cyklade ner dit och där var även Petra och sen kom Anna! Det var nästan för varmt för att ligga i solen! Var där en stund och sen åkte vi hem jag och Willen. Senare så kom det en familj och tittade på sofforna som vi ska sälja. De skulle återkomma!:( Får väl se hur det blir! Hoppas ni har haft en fin dag! <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Eftersom du är fotointresserad kanske du vill göra din kamera mer personlig? Titta in på strapsbycochise.se och styla din kamera.

2011-06-02 @ 12:21:22
URL: http://strapsbycochise.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0