fjortondemajtvåtusenelva.

Idag har det varit en bra dag! Hade så sjuuuuuukt mycket kunder i butiken idag. Nästan så att man trodde att det var dagen före julafton eller nåt liknande. -Vi tre borde få tjänsteledigt efter den här dagen!, sa en av mina arbetskamrater! Haha! Kaka kom och hämtade upp mig när jag slutade och då åkte vi och köpte hundmat och godis till Wille pille. Sen vidare hem till Kakas mamma på fikamys. Sen blev det som sagt hämtning av mat ikväll. Spicy hot! Alltid nummer 16 utan fläsk och lök för min del! :) Sen har vi bara tagit det lugnt hela kvällen. Jätte skönt! I morgon så ska mamma och jag vårstäda. Tvätta fönster osv. (Hennes idé). Det behövs. Och det är så underbart att ha en mamma som faktiskt tycker att det är lite kul att komma hit och umgås samtidigt som vi städar. Ska försöka hinna få upp nya gardiner i köket oxå! I morse så hade mina utslag gett sig lite. Dom syns inte lika mycket som förrut. Men kliiiiar!

I morse medan jag gjorde mig i ordning. (Lovar att jag var gladare än vad jag ser ut på bilden!) :D



Nu är det sista rycket inför morgondagens nya nummer av Modeflickan.

Kram!


Kommentarer
Postat av: jenny

Fint!

2011-05-15 @ 17:27:06
URL: http://jjennnyys.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0