Agility killar.



Kom precis hem. Slängde mig i soffan och väntade in mina favorit pojkar. Willen i princip trängde sig in genom dörren när de kom hem. Han har varit på agility. Gladare voffe får man nog leta efter! Jag kunde tyvärr inte vara med idag då jag var tvungen att jobba till halv sju. Men nästa gång så! Kaka såg lite trött ut. Han hade fått springa med Wilgot idag i stället för mig! :) Kaka på agility! Haha. Men nu har de tagit plats på sina favorit stationer här hemma igen. Kaka framför tv:n och playstationet och Willen under soffan. Trötta killar.

Själv så ska jag ta ett bad ♥
Sen blir det mat!

Kram!


Kommentarer
Postat av: M A L I N

Riktigt fin bild! :)

2011-05-08 @ 12:30:16
URL: http://santhic.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0