4 maj 2011.

Brrrrrrrrrrr va kallt det är ute! Trodde jag skulle dö när jag cyklade hem. Ah, kanske inte riktigt så kallt men. Det gick som vanligt på jobbet. Shoppingsugna människor gick från butiken glada i hatten och nöjda med sina köp. Jag stängde idag och hade så ont i fötterna när jag skulle gå till cykeln så att jag seriöst funderade på att ta av mig skorna och gå barfota sista biten. Hade jag inte haft en cykel som stod och väntade 20 m bort så hade jag nog suttit mig ner på marken och ropat på mamma. Så går det när man har fel skor på sig en hel dag. I morgon är jag ledig och ser fram emot ett par timmar på gymmet innan jag ska iväg och äta lunch med mamma och syster Lina.



Idag körde jag med knut på huvudet. Något som jag hade lite fobi för förrut. Tror att gud tog en powernap när mitt hår skapades. Det blir därför en väldigt liten knut.



Willen däremot. Han är lika nöjd med sin frisyr oavsett om han är snedklippt eller alldeles för lurvig. När man klipper honom själv (Så som jag gjorde denna gång) så får man vara beredd på att gå i efterhand och klippa bort små tussar som sticker ut här och där.

Pssssst



Kommentarer
Postat av: Emma

"Tror att gud tog en powernap när mitt hår skapades" haha jag dör Ninnie vilken rolig mening!! :)

2011-05-05 @ 07:26:43
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0