20110523.

Här sitter det en trött tjej som har ätit alldeles för mycket Ben&Jerrys - Choclate fudge brownie. Vi har haft besök av Jocke sen i Söndags morse och har därför inte haft tid alls att uppdatera här. Vi ses ju alldeles för sällan. Om ca 7 veckor så åker ju Kaka och jag till Thailand och då ska vi ta en liten tripp och hälsa på Jocke, Ai och Will som annars bor i Vietnam. Just nu så håller jag på och försöker få in lite bra film till Jockes Iphone då han har en lång flygresa framför sig i morgon då han ska åka hem.

I morgon ska jag iväg på personalmöte tidigt och sen träna. Men sen uppdaterar jag med lite bilder osv;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Här är en Västerås-nyinflyttad norrlänning som fann din blogg i jakt på bloggare i Västerås. Vilken inspirerande och trevlig blogg du har, kommer följas!

2011-05-24 @ 18:12:28
URL: http://web.me.com/isabellemaria




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0