20110517.

Hej på er!

Idag har det varit en bra dag! Har inte direkt så mycket att skriva känner jag. Inte hänt så mycket? Ungefär lika mycket som vanligt men skrivfantasin är borta. På jobbet idag gick det väldigt bra! Gjorde om lite i butiken, fick nya varor och sprang och tjabbade lite med Matilda efter att jag stängt. Maria kom in idag oxå och pratade en stund. Alltid lika kul! Kaka åkte hem från jobbet idag och har blivit smittad med den konstiga magsjukan som går. Han har legat i sängen och sovit sen jag kom hem. Bara varit uppe och druckit vatten. *stackars! Just nu sitter jag och slökollar på Big Brother. Snart dax för sängen. Kanske ett roligare inlägg i morrn?! :) Natti!




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0