Så var denna dag...

... snart slut. Jag och Willen springer upp och ner i källaren. Tvättar alltid sängkläder nere i källarens tvättstuga. Allt annat i vår tvättmaskin. (Antecknar ni nu eller?). Willen älskar källaren. Han studsar omkring i korridoren och leker. Undrar om han någonsin kommer att bli vuxen? Tror inte de! De säger ju sådan matte, sådan hund.



Blev faktiskt inte helt nöjd hos frisören idag. Hos Anna blir jag alltid nöjd! Men idag gjorde jag blonda slingor bara, har inte gjort det på ett tag. + Att det gjorde så sjukt ont både när hon drog ut slingorna ur hättan och när hon tvångsdrog av hättan innan sköljning. AJ! Hos Anna får jag massage! Haha.

Det viktigaste är ju att utväxten är borta! Och det är den ju.

Dax att hämta sängkläderna i källaren dårå.
- Wiiiiilgooot! Kooom!


Kommentarer
Postat av: ida - Smilinggirls!ッ

sv: jaa, det känns superkul!jag älskar verkligen header! har du photoshop?:)

2011-03-09 @ 22:54:30
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anna

Ush, det låter hemskt!! Varför ens använda hätta, snacka om gammalmodigt ;)

Hoppas du blev nöjd i alla fall!

Kram

2011-03-10 @ 08:55:58
URL: http://coockiebookie.blogspot.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0