Lite annat.

Idag så har jag varit hos Kaka på jobbet och hjälpt dom lite. De hade fått en megastor leverans så de behövde assistans. Snäll som man är så ställer man såklart upp! Det är lite andra typ av kläder än vad jag är van att jobba med. Så det var faktiskt lite kul och se vad Cookie håller på med om dagarna.



Just nu så känner jag mig som en duracellkanin. Dricker aldrig kaffe men idag har jag druckit två koppar. Blir helt stissig av kaffe. Förstår mig verkligen inte på folk som kan dricka flera koppar om dagen. Jag skulle antagligen kunna springa vasaloppet nu. Ska laga i ordning lite köttbullar och spaghetti nu. Våran vanliga "dagarna före lön" mat! :)

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0