En extra näsa tack!

Oj oj oj. Idag förstår ni. Så är det eländigt. Jag kan inte andas och jag kan inte prata. Min röst är borta. Samtidigt så är jag sjukt glad över att denna förkylning som jag gått och burit på i en månad äntligen har brutit ut! Har haft ont i hals och bihålor i en månad. Denna explosion ser jag endast som ett avslut på mitt lidande. :)

På mitt nattduksbord.
Smycken, glasögon vs Snor.



Nackdelen med detta är dock att jag skulle ha hjälpt en av assistenterna till Alex med badet idag. Men vågar inte träffa honom när jag är så här über förkyld så var tvungen att ringa in en annan tjej. Trist när detta är min sista vecka. Men det är ju inte så mycket att göra åt. På Torsdag är min sista dag hos Alex. Känns verkligen konstigt. Stackars liten kommer bli pussad och kramad på så han knappt kan andas. Hur ska det gå? :)

Måste sätta mig och designa några sidor till Modeflickan nu.
Läs Februari numret -----> LÄNK


Kommentarer
Postat av: sara

Går genom samma sak... :/ Fy tusan.

2011-03-14 @ 17:07:21
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Linda Sjölund (foto)

vilken underbart vacker header du har :)

2011-03-14 @ 19:32:35
URL: http://lindasjolund.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0