19.08

Så var man hemma igen. Vilken bra dag jag har haft på jobbet idag. Fick en massa roligt besök oxå. Mamma, syrran, Matilda och Lilly och Verro var inne och hälsade på. Riktigt roligt! Fortsätt så! Kom hem nu till två tv-spelande killar i soffan. Danne och Kaka sitter och kör något skutadöda-spel. Hittade en klänning på H&M och en kavaj på Bikbok till dopet idag oxå innan jobbet. Vet ännu inte om jag är nöjd. Får se om jag lämnar tillbaka klänningen sen. Nu ska jag ÄTA! Det blir spaghetti och köttfärsås. Och sen knåpa ihop ett par artiklar. Håller på med en jätte rolig artikel om Itemsbyjohanna. Kika in där på hennes smycken. Riktigt duktig tjej och super fina smycken till bra priser.

Tjing.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0