Min tatuering.

Det är några stycken som har påpekat att jag har en tatuering på underarmen. Det har undrats lite då och då under ett par år och när jag fick en fråga om den nu igen så tänkte jag att jag lika gärna kan skriva lite om den. Den gjordes i Thailand faktiskt för lite drygt fyra år sen nu. Det är en omritad design av mitt stjärntecken, fiskarna, på thailändska. Varför på Thailändska? Jo för att det tecknet tyckte jag var mycket roligare än att ha två firrar på armen! :) Hade länge funderat på att tatuera mig och när vi var där för fyra år sen så bestämde jag och min syster oss för att göra en varsin. Hon gjorde sitt stjärntecken på vänster underarm. Och jag gjorde mitt på höger underarm. Det är lite som ett syskonmärke då oxå. Vilket jag tycker är väldigt fint.

Orginalmärket, fiskarna på thai



Min tatuering


Den behöver verkligen fyllas i. Sen är jag även sugen på en till! Får se om jag kommer hem med en ny efter årets thailandsresa! :) Det vet man aldrig. Jag vet i så fall redan vad jag skall göra! :)

Så då vet ni det! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha TACK! :) nu fick jag lite klarhet i det hela.. Tyckte att jag kände igen tecknet, jag är nämligen också fisk! :)

Kul att du gjort den i thailand, jag har två som jag gjort i thailand nämligen!

2011-06-11 @ 01:46:38
URL: http://evacarolinen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0