Däckad i tre dagar.

Detta har varit tre lååååångsamma dagar. Jag är sjuk! Och det var längesen jag var såhär sjuk! Jag kan bara minnas en enda gång som jag mådde så här sist. Det var när jag var liten och pappa skulle precis komma hem från en av sina resor i USA. Jag låg ihopkurad i mamma och pappas säng när pappa kom in till mig med ett Bambi-gosedjur som han köpt där. Bambi låg bredvid mig hela veckan jag var sjuk efter det och jag kommer ihåg hur jävla dåligt jag mådde. Så mår jag nu! Men Bambi ligger tyvärr nerpackad i någon låda någonstans. Tur att jag har Wilgot! Han är ju som ett gosedjur som pysslar om en, slickar mig i pannan och kramas konstant när han känner att jag inte mår bra. Tack mamma som har varit och handlat massa glass åt mig och tack Kaka som serverat det! Idag mår jag endå lite bättre. Igår var det värre. Fyfan! Trodde allvarligt att jag skulle dö. Natten till igår var så fruktansvärd. Jag kunde inte ligga på något sätt för att det skulle bli bekvämt. Jag hade en fleecetröja på mig, ett duntäcke och en fleecefilt, endå så frös jag så att det gjorde ont i kroppen. Idag svettas jag! Det brukar ju betyda att febern är påväg bort. Och det känns helt underbart! Ska kura ihop mig i soffan igen med min kopp. Har levt på Citron/honungsvatten i tre dagar nu.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0