20 juni.

Har precis vaknat. Jag mår fan inte så mycket bättre. Det är någon riktig influensa som jag fått antagligen. Ska ringa läkaren idag och se vad han säger. Kanske blir det en penicillin kur?! Är tack o lov ledig till på onsdag så kan i allafall med gott samvete vara hemma måndag och tisdag om jag vill. Sen ska jag ringa lite fler samtal inför Thailand (14/7-31/7). Måste fixa allergispruta då jag är nötallergiker. Har inte haft någon på snart ett år. Klant! Men det är ju så när man har varit allergisk länge.... man läser allt supernoga och man kan i princip alla innehållsförteckningar utantill så man vet vad man kan och inte kan äta. Då är det sånt som insulinsprutor som får vänta...! (Dummaste jag hört mig själv säga). Sen måste jag fixa nytt pass oxå då mitt går ut den 31/7. Samma dag som vi kommer hem. Inte ok! Tiden har gått så himla fort! Man har trott att man har all tid i världen men nu åker vi lixåm om bara några veckor. Det börjar bli ont om tid! ♥

Det här är bara några saker som behöver göras innan resan...





Kommentarer
Postat av: Sara - i väntan på oktoberbebisen

Ursch, jobbigt med influensa! Men härligt ändå att ha en thailandssemeter att se fram emot. :-)



2011-06-20 @ 11:49:57
URL: http://www.sarasliv.se
Postat av: johanna-sofia

Du är välkommen att besöka smyckesbloggen Creativity som främst är känd för sina crystal bullet halsband men som även säljer cuffs, ringar, spears, raven skull smycken, dreamcatchers, crystals med mera. Smyckena bärs av människor runt om i Europa och även av storbloggare som Lisaplace, Felicia Frithiof, Hannalicious, Karna och Fanny Lyckman.



Mvh Johanna-Sofia

http://creativity.webblogg.se/

2011-06-20 @ 12:46:07
Postat av: Louise

ujdå! ... lycka till med allt de där, =) samt krya!

2011-06-20 @ 12:59:39
URL: http://dedara.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: För att jag äter det varje dag, hehe :)

2011-06-20 @ 13:38:01
URL: http://linnlowes.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0