Bild uppdatering, Koh Tao.




Kameran som vi har med oss gör verkligen inte platsen någon rättvisa.

Nu har vi alltså kommit till ett hotell med ganska bra internet uppkoppling. det är fortfarande segt att ladda upp bilder dock så det blir inte så många åt gången! Men här var i allafall bilder från igår. Hotellet vi har kommit till nu ligger oxå på Koh tao. Här ska vi stanna två nätter innan vi åker vidare till Hoa Hin. Det var fyra år sen som jag var där så det ska bli jätte spännande och se hur det ser ut nu. Om man känner igen sig. Kaka har bränt sig rejält och fått blåsor på hela axlarna. Så jag tyckte att han skulle ta på sig min mag-thisha idag i poolen.

Han tyckte dock att jag passade bättre i den än han. (Kan vara beredd att hålla med den här gången).


Hittade en perfekt solplats i nya poolen


Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0